Bila Artis Shooting Movie Kat Rumah Aku.KORANG ADE?!!AKU ADE!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Jul 12, 2012

Bila Artis Shooting Movie Kat Rumah Aku.KORANG ADE?!!AKU ADE!!

salam guys...
continued dari ceriter semalam..
memang buat shooting pun...
movie arahan razak mohaideen, mana mahu lari..
portnya?!
tempat eram telur ayam dengan telur itik kat rumah mak aku tu dengan perkuburan islam depan rumah mak aku tu.
*shooting buat kat rumah mak aku kat meru tu tau,bkn kat rumah aku kat batu caves  nih.
hohoohooh.
citer komedi seram kate PM yg dok tungkus lumus buat keje remodelling scene.
seb baek la rumah kami ade mcm peralatan dan jugak byk brg2 terbuang...

hat bulat tu lampu gajah gamaknya?!
beso dabak!!


deme2 ni tgh setting tmpt director la..


ni la kedai kecik tempat eram telur and itik yg adik aku si ghani selalu buat..
stesen minyak mak bagi modal enterprise katenye...


siap pinjam tong - tong and bekas - bekas minyak 2T and 4T kosong dari bengkel cousin aku sebelah rumah je..


peti ais rosak ni pun depa remodelling jugak.
ade gunanya jugak brg2 ni rupanya time2 mak aku dtg hoarder dia tetiba2..


paling tak tahan publicphone kaler pink.siap ade toilet bowl kaler pink lagi.

motor beso dalam 2 - 3 bijik...


ni la artisnya 2 orang tu..
si Ropi dengan si Yassin..
memang sporting 2 orang ni...


Ropi ni jenis ramah,tego seme orang.Yassin plak bangsa selenger..
arap2 takdelah nak kena saman mcm si Akem nak saman blogger JM or Ning Baizura nak saman blogger Nana ibudamia.sorry bukan Nana tapi Aisya Adishariz.silap daa.


*depa shoot dari lps jumaat sampai pkl 2 pagi kot?!
*ade 2 scene jer.part si ropi kat kedai minyak tu smpai dekat maghrib.and lepas isyak depa sambung kat kubur plak smapi pagi.
*berdentam dentum la bunyi motor beso tu temankan kitaorg rewang buat lauk kenduri mlm tu.hohoooh.
*bukan senang ye nak berlakon and shooting filem ni rupanya.sampai aku tgk muka Yassin dah naik tensen,
*ade jugak si Taukeh dgn budak laki entah sape ntah dari Maharaja lawak 3 ke 4.kerek sikit la.
*taukeh aku tak reti nak komen sbb sampai2 dia trus berlakon.takde nak melawak dgn sape2.
*ropi dg yassin bila balik pamitan dengan bapak aku.pelakon pmpuan lain aku tak kenal sbb aku mana minat wayang melayu.
*kalau wayang cina mahulah aku layan..ahahaha..sengal.
*tapi kalaulah dapat jumpa artis hongkong mcm yatie chomeyl jumpa Lois Khoo itu,mesti best.



13 comments:

  1. aku selalu tengok orng berlakon jugak tp bukan rumah aku la. dlm uitm dan sekitarnya. shah alam ni byk rumah orang kaya2.tgk dr jauh jer pun :p

    ReplyDelete
  2. ewahhh... pemes kg ko ayu eh... hehehe...

    ReplyDelete
  3. wahhhh...dieorg xde offer jadik extra ker?..;D

    ReplyDelete
  4. waaahhh.. jelesnye!!! shooting citer ape??? kena tengok nih citer nih~

    ReplyDelete
  5. wow..! kerrrlassss kau jah! =p

    ReplyDelete
  6. nampak cam susah jer nak set up lokasi

    ReplyDelete
  7. public phone ngn toilet bowl tu menarik..

    ReplyDelete
  8. comel public phone n toilet tuh.. pink gitu.. hehe..

    ReplyDelete
  9. As salam Ayu,

    Wah, untung... glamer lah lepas ni kg ko kan ayu...hehee... Pernah jgk terserempak dgn Yasin dulu kat mana ntah.. mmg nampak selenge die tu tp selekeh kan...hehehe...

    Wajib tgk movie ni kan... Telefon pink bertoilet bowl tu mmg gempak! ;)

    ReplyDelete
  10. ropi ni mmg kelaka weh..aku suke gak tgk die blakon

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang