Belajar Memasak Dengan Abah!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Dec 28, 2012

Belajar Memasak Dengan Abah!!

 salam guys..
besokan ketam itu?!
beso sungguh!
huhuuh..
beli kat pasar borong Klang..
ahad lepas la..
bapak aku yg pi beli dgn orang tua..
memula nak gi jeram.
bapak aku cakap..
beli jelah kat pasar.fresh lagi.
abah masak!
yuhuuu!!


ni mak aku la punya feveret..
masak ape pun aku tak tahu..


 siap dah pun kena lapah..


sayur mayur..
masak ape ye kengkawan?!!
jeng jeng jeng!!

kotam masak lomak cili api.
tetiba plak berlagu2 dlm kepala lagu: APO KONO EE JANG?!!
ahahahaa!
(aku belao mcmana nak kopek and bersihkan ketam ni dgn bapak.yelah.dulu tak mampu nak beli,mana tahu nak masakkan?!)


 Lala tumis cili..
ni aku yang masak..
main campak - campak je!!



 yang ni pun bapak aku masak..
yum yum yum...
terbaek la!!!


tangan Wak Buang..
btw..bapak aku memang tukang masak la masa muda - muda dulu.
erhehehe...

*autopublish..dah start cuti dah..


6 comments:

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang