BIG BAD WOLF!!AUW!AUW!MEMBACA JAMBATAN ILMU!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Dec 10, 2012

BIG BAD WOLF!!AUW!AUW!MEMBACA JAMBATAN ILMU!!

 kemain lagi bebudak tu dapat buku.
seme buku keras..
hamek kau!!
rega dari rm3 smpai rm12 je..
berbaloi - baloi..


mak budak rembat 4 buku je.
takdan nak amik bukan2 sebab buku baking dah banyak giler..
so..carilah buku cooking plak.
2 hardcover and 2 lagi klu beli kat kedai buku bese reganya sebuah cecah rm30 kot?!
sbb author dia foreign..
misi dan cita2 tahun depan..enhance skill memasak western and mexican..
nampakkan?!nampakkan?!



belinya kat sini sebenarnya...
buat kat Mines International Exibition and Convention Centre
sebelah mines je..
masuk lalu jambatan kat tingkat 3 sebelah FOS.
thank you Alina Abu Bakar Fb yang bagithu..


ni kat depan..
yang tak syoknya:
1.laki aku tanya ape tu BBW?!
(aku?!WTH?!!sabo jelah.dah orang gila pada weapon.apepun tak boleh!!)
2.laki aku psiko lagi bila tengok banner tu tulis bukak dari 9am - 9pm.
(jenuh explain.dalam fb dah mention.thru pages.yang nak pergikan aku..klu aku tak buat preparation kan susah!tapi nak jugak tekak situ.aku diam jelah.janji hajatku tercapai!!)
3.lepas pkl 12.bridge nak masuk balik ke mines dah tutup.boleh sesat banayk kali nak cari jalan kuar.dahlah gelap.lepas tu lalu plak sebelah kedai jual patung2 buddha.masa tu lah nmpk mata merah.cam hampeh!!
ciss!
4.kuar lalu lobby..menapak follow sorang brader bawak troli bbw..sampailah ke right wing mines and jumpa parking depan mines.alhamdulillah..lupa nak cakap tima kasih dgn brader tu.

 ramainya umat...
aku sendiri tak galakkan la bawak anak2 yg mudah crancky..
masa aku nak bayo tu..
turn cepat..
ade line lain punyalah lambat..


bye - bye..
see you next year BBW...
I likoe!!


5 comments:

  1. ni adalah event yg memanga da dalam calender saya tetiap tahun heheh tahun lepas bt kat mardi.. agak leceh sbb kene naik shuttle bagai.. kali ni best, convenient....

    ReplyDelete
  2. Sronok budak 2 bradek tu...
    Kami x g thn ni..zakwan dmm

    ReplyDelete
  3. akak pun suka beli buku keras camtu utk anak2, lambat ckit nak rosak

    ReplyDelete
  4. teringin nk pegi
    tp rasa x tercapai kot
    tggu la next event

    ReplyDelete
  5. tu la..dgr cerita kat situ memang murah ...teringin gak nak terjah tapi jauh la...

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang