Foodie Hunter: PENYU BATU GORENG!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Apr 23, 2013

Foodie Hunter: PENYU BATU GORENG!!

Salam Guys..
Selamat hari Selasa
selamat bekerja..
ajajajjajajaja...
kami satu family tengah musim makan chinese muslim cuisine
and last sunday sesambil amik EI tempah khas untuk customer..
layan la makan tengahari kat sini..



restorant adam lai..PRIMA GOMBAK

inside view...


sesambil tunggu lauk pauk..
dak ara gigih menyanyi depan kedai sambil joget - joget
seb baek tak buat gwiyomi?!!
aptb..


budak yang kehausan..
minum bercawan - cawan air tembikai..
dap - dap..

dialog kat belakang:
wah..aku bisnes juta - juta rupiah ni..
bla,bla,bla bla...
(bukan dialog sebenar!)


ni la kura - kura goreng nya!!
(siakap masak FRIED TURTOLE STONE)
aku tak tipukan?!betul ape?!
penyu batu goreng!!
huhahuha!!


butter prawn as usual...


Lala Kam Heong
ingat - ingat lupa...
tapi nama lebih kurang la..
huha huha!!

*budak - budak as usual..nasi goreng cina.ni murah sikit,RM7
*air tembikai 2 jug
*total RM113.++
*siakap dia rega standerd.tu yg berani amik and makan..huha huha!
*rega?!pikir2lah..boleh tahan mahal kot?!nak2 kat prima tu..
*sekian..

*alhamdulillah lately dpt kuar jln2 and mkn2 sefamily ni.berkat rezeki jual2 kuih sikit2...
*syukur ya Allah..


10 comments:

  1. Hahaa aku igt btol la menu penyu
    Xseme kdai letak harga standed utk siakap
    Aku oder siakap k kdai yg aku tau harga dia standed
    Sekor dia cas 35 xkira msk style apa pon

    ReplyDelete
  2. Sabar jer la...ingat kan betul2 penyu la

    ReplyDelete
  3. Btul... Rezki lebih sket bwk anak anak mkn kt luar sambil sambil dpt gak depa berjalan...
    Nmpk sedap kot siakap tu

    ReplyDelete
  4. wahhhhh makan anak banak 100+ mmg masyukk la besan mak ni kekek alhamdulillah rezeki anak2 kan ...

    ReplyDelete
  5. OMG!! nih aku tak menahan nih~
    laporrrr~ bye!

    ReplyDelete
  6. aku ingat nak pi adam lai shah alam hr tu sekali full house. entry makan2 rstoren cina kita hari ni :)

    ReplyDelete
  7. kah...ingt betul la penyu batu tu..

    style mskan cina la korang skrg ni..tk penah lg try..

    ReplyDelete
  8. adoi..tgk semua menu sedap..lapar nie.

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang