Amaran GAMBAR MAKANAN : Mencekik Ala BBQ, Ala2 Steamboat semuanya ala - ala kat Rumah Mbah, Banting, Kuala Langat, Selangor | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Sep 22, 2014

Amaran GAMBAR MAKANAN : Mencekik Ala BBQ, Ala2 Steamboat semuanya ala - ala kat Rumah Mbah, Banting, Kuala Langat, Selangor


Salam pagi Isnin guys..
entry basi lagi ..
baru ada masa sikit nak update ni
kejap lagi ligan sambugn kije

aktivit hari sabtu entah tarikh bila la
bapak aku ajak lepak umah mbah aku kat banting
katenya Mbah aku buat makan - makan tuk celebrate cucu yang lain dapat masuk U kot?1
lupa..
yang aku tahu paman aku yang bongsu memang buat steamboat / sizzling
and of course abah aku bawak satay.



tu aku ..
jangan tak kenal plak
yang baju hitam tu orang umah aku


ni abah aku..
korang imajin la kalau dia sendiri dah berumur begini, agak - agak bape umur mbah aku ye?!!



yang itu paman aku yang bongsu tu


awwek baju batik tu angah aku



baju levis tu adik 2nd bongsu aku



makan jangan tak makan beb


aku tak sure ni periuk sape....



tapi yang pasti ni aku punya



ni anak sedara aku: Wafi namanya





susun atur dari makcik aku




lamb chop perap..
dap dap wooo



yang lain - lainnya lah



udang sama udang takkan sama anak tenggiri, bujang sama bujang orang tua yang makan hati.hihihiih



gembira nau budak ni


yezaa..makan dan makan



ni la satay abah aku sponsor



terbaik dari ladang wooo




marak menjulang



yang tukang bako tu adik ipar aku dengan adik lelaki aku yang 1st


serai kena ade maaaa



ni gelak ke sedih?!!



siap pakai lampu tepon lagi sbb area tempat kitaorg bako ni agak gelap



ape yang penting, kerja sama




yang pakai songkok tu la Mbah aku


ayam bermacam ayam


ade ayam bakar..



ni yang belum  masak



baju kuning tu paman ghaus..
paman aku yang no 4 kot?!


gigih mbah aku inspect



baju biru tu the one and only bibik aku.
tudung biru tu mak aku




gembira sungguh 2 beranak ni




abis dah..
letih la menaip

bai - bai...

kalau lepas ni ade yang lapo, jangan salahkan aku ye






7 comments:

  1. mmg kenyang sampai esok ni kakak, makan,...makan...best3

    ReplyDelete
  2. amboiii meriah noks... bbq aku suka. steamboat kureng skit

    ReplyDelete
  3. Huiyoooooo..sendri bikin..mmg terbaikkkk..aku ye ye la duk ingat ko makan kat restoren..*smbl lap airliur*

    ReplyDelete
  4. Terliurrrr!!
    terus rasa nak main masak2 gini..
    dapnya

    ReplyDelete
  5. Assalam sis..
    waduhhhhh..terkecuhhhh habis bila tengok satay tu...serta 'buffet' set tu semua...memang confirm akak lapo lepas tengok tu semua.....nak salahkan siapa ya..hehehehe

    ReplyDelete
  6. dah besar dah ank sedara makde yang wafi tu..ada iras ara...hehe

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang