Jeng Jeng Jeng...
salam guys...
arini baru nak bercerita pasal entry basi edisi geng potong beramas mesra masa thaipusam aritu..
sape - sape belum kenal..
meh ler berkenalan dan beramas mesra dengan kami - kami sekalian..
dari kiri: Mak 2 orang Y (Kak Watie aka Ratu Karipap)
kenapa karipap?!
sebab mmg menu ini yang sedap bila dia bawak...
ni ler Kak Watie..(wajah sebenar!)
bape cm?31 ke 33?!
huhuhuhh...
tudung kelabu dalam gambo diatas aderlah:

ni suziey..(wajah sebenar)
aka chief potong giler kose...
huhuuhuhh..
sudah 34cm...
tuan rumah yer....
hujung sekali:
ni kak ina...(wajah sebenar)
aka perempuan cantik anak satu...
pun 34cm..
dan sebelah chief potong tu (berdiri sebelah aku)
nama betul: Hezesuze
wajah betul: tu yang kat gambo tu..
Al kisah tersebutlah chief potong giler kose memerintah ulu klang telah menitahkan bahwa mak 2 orang y dan jugak gonjeng senior beserta dengan perempuan cantik anak satu dan jugak bonzer 2 askar harus datang beramas mesra di hari kap lam ya nga pergi angkat kabadi masa cuti...
tapi sangat trajis pada hari tersebut karena perempuan cantik anak satu telah sesat beberapa kali dik kedegilan untuk menerjah ke batu gua...
maka sangatlah tragis bile sesusah menghangkut si bonzer dgn 2 orang askarnya..mereka merempat telah sesat sekali hingga terbabas ke kelana jaya jambatan...
sewaktu kejadian kesesatan itu,gonjeng senior dan chief potong telah menunggu dengan penuh kelaparan di ulu klang...
bila kami semua dah mencekik dengan jayanya..
barulah mak 2 orang y tu sampai...
barulah mak 2 orang y tu sampai...
hasil santapan kami semua aritu....
acara aritu sangat santai mantai..
aku plak tak banyak citer..
cume layan askar 2 orang tu sambil mendengar depa sok sek sok sek...
huhuhuhuh.
nak makan pun ala kadar saje..
siap ade upacara lelong melelong lagi baju..
aku cuma dapat rembat bape helai jer..
tu pun setelah dipantau oleh mereka semua!
ahahahhaha..
kak gonjeng borong abis!!!
bila dah makan..
perut dah kenyang..
tak lupa amik gambo bersama - sama...
bak perpatah uganda...
kalau ade sumur diladang..
boleh saya menumpang mandi..
kalau ade umur yang panjang
boleh kita com com molot lagi sekali!!
aahhahahaa...
sekian....
opss..
sebelum abis..
tepek gambo aku dengan Ara seketul!
MUAHAHHAHAHAHHAHHHA!!!!
sekian...
credit to suziey.com dan jugak hezesuze.blogspot.com tuk gambo - gambo diatas...


