betullah kan?!!
bumbung kaler hijau ape?!!
mcm bese...
memula ingatkan nak gi celebrate malam..
tapi aku ni pemalas..nak jaga budak2 dan badan plak balik keje confirm bau tungkik..
pergilah semalam petang..
lepas zohor...
dalma hujan gerimis bergerak sampai ke tmpat hala tuju..
tapi ditempat hala tuju hanyalah angin - angin bayu bertiup..
sojuk!!
owh yer..
tempat singgahan dimana?!
sila lihat gambar dibawah!
| ICE ROOM! |
mujurlah tak ramai orang..
maybe sebab dah tengahari kot?!
budak - budak punya peel?!
sila layan la...
dak setot happy dalam kereta tadi..
siap possing ala2 model rambut pacak tak siap!
| budak tengah boring.. takde benda nak buat or nak kunyah - kunyah... |
dia dah mula dah!dah mula dah!!
Gigih la dua beranak ni memilih and order food.. rambut anak ala2 pacak.. rambut si bapak?! ala2 muncung! |
sejak dah sekolah nih..semua benda dia nak tulis..ape benda dia tulis,jangankan aku,dia yang sendiri tulis pun dia tak paham!ahahahhaha!sengal!! |
| ni yang aku makan..beef steak with special sauce..asyik makan daging jer aku ni!!dah separuh makan korang tahu..rasa nyesal plak tak order lamb and triple beef steak set.tu lagi sedap.huhuuhu.. |
| watermelon juice and tentulah SIC Avocado.. |
| hat ni aku punya..dragon fruit juice |
| aku tak ingat nama nasi goreng ni..tapi boleh tahan sedap sebab dak setot pun paw babah dia nasik nih. |
| sape - sape tak pernah tengok or takpe nak cam muka aku.. ni la muka aku...*tengah pelahap ni.baru lepas habiskan nasi lemak dak setot tu! |
| budak tong gas yang tengah layan bun... |
| muka happy sebab dapat jalan - jalan and makan - makan... |
| budak yang macam bese la..ade sikit baik dari abang longnya... |
jsut makan - makan simple jer..
tima kasih babah sebab belanja ibu yer..
ade rezeki lagi,selalu la belanja..
ahahaha!!
sekian....................