Salam Alaik
lama tak bersiaran..
huhuhu..
as usual,komitmen kerja.
sunyi sepi dah blog ni.
oh ye, cuma nak update
kami berdiet balik
memang layan je juice ni even mula - mula memang tak boleh nak masuk dalam perut.
So far since dah mula amalkan, alhamdulillah perut and usus ringan je lately ni
recipe mudah - mudah je
google dalam internet atau buat sendiri agak - agak kat umah.
warna hijau tu mesti ramai yang takut nak minum kan..
ahahaha
layan..
lama tak bersiaran..
huhuhu..
as usual,komitmen kerja.
sunyi sepi dah blog ni.
oh ye, cuma nak update
kami berdiet balik
memang layan je juice ni even mula - mula memang tak boleh nak masuk dalam perut.
So far since dah mula amalkan, alhamdulillah perut and usus ringan je lately ni
recipe mudah - mudah je
google dalam internet atau buat sendiri agak - agak kat umah.
warna hijau tu mesti ramai yang takut nak minum kan..
ahahaha
layan..
