Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Showing posts with label Tiramisu. Show all posts
Showing posts with label Tiramisu. Show all posts

Oct 1, 2012

Saturday Baking Project : Tiramisu Cake



salam guys..
happy monday working
happy moody la sgtnya mood korangkan?!
lama dah tak membaking sine beraya and cuti raya
ditambah plak dengan kelas yg sangat2 pack sejak bermula semester ni..
huuuhu..
cake diatas?!
tiramisu cake.
open for order: RM70
size 8 inchi
3 layer cake yer..
chocolate cake dgn coffea essence,creamcheese frosting(with whiop cream.bkn dgn buttercream) and cocoa powder dusting.
include love letter tu.
sesapa nak order boleh email or pm yer.
kat fb pages pun ade..


Dec 16, 2011

Kelab Tiramisu: Anda Sudah Mencuba?!!

mula - mula dulu fenomena pudding terbaek dari ladang..
pelopornya masih orang yang sama...
then yang terbaru adalah TIRAMISU: PICK ME UP!!

semuanya gara - gara masterchef punya tiramisu..


dengan - dengan aku sekali pun terjebak..

buakn setakat aku jer yang tergoda,terliur,terjebak..
ibu dua orang damia jugak terjebak sama...


dan yang terbaru....
Naa MamaIqy




*bak kata azrul dlm TVIQ..
ADA BERANI?!CUBALAH!!

Para Sarip and Saripah Janjang