SELAMAT HARI GURU BUAT MEREKA YG AKU INGAT - INGAT LUPA!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

May 16, 2011

SELAMAT HARI GURU BUAT MEREKA YG AKU INGAT - INGAT LUPA!!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!; Kedai Satay Wak Buang Tempahan Kini Dibuka!Secucuk Cuma 50sen jer! ; Anda Carik Kambing Untuk Aqiqah?!RM650-RM750 jer seekor! ; Tempahan Dibuka Sekarang! Red Velvet/Green Velvet/Blue Velvet Cupcake,Cheesecake,Brownies



SELAMAT HARI GURU BUAT MEREKA:


  1. CIKGU KURSIAH = cikgu darjah satu yg best!!(power kalau mencubit!!adoii!!)
  2. TEACHER ZAHARAH = cikgu english darjah satu yang sempoi.
  3. CIKGU HALIMAH = cikgu kelas darjah 2 yg lukis muka aku dengan pen dgn bentuk misai sebab aku tak reti duk diam dalam kelas.
  4. CIKGU ROSLAN = cikgu darjah 6 yg best dan tet tet tet!!(ahahahhaa.yatie choymel jer yg tahu)
  5. CIKGU NONG ZAHARAH = cikgu bm yg tak pernah makan sukun sebelum sampai meru
  6. CIKGU KHALIDAH ADIBAH = Cikgu tingkatan 5 yg sangat lemah lembut dan baik hati.
  7. CIKGU ROSMAWATI = cikgu AD MATH.
  8. CIKGU ISTIQAMAH = cikgu tingkatan 4 yang baik hati la.
  9. USTAZAH SITI ASTURAS = sangat baik hati sebab ambil berat pasal pelajar terutama kebajikannya..
  10. MNRI INSTRUCTOR's (2000 - 2003) = Haji Rashid,Haji Shahid,Madam Zilia,Haji Haris,Haji Mohd Nor,Encik Razaki,Haji Anuar,Haji Megat
  11. Barisan Intructor Geng Muda yg dah pencen jadi lecturer pun ade: Encik Zamzamil (klu jadi aritu,mmg jadilah aritu),Encik Bad (pemukul tenis yg sohor),Encik Mahfuz (dah jadi pilot kat AIR ASIA)
  12. MADAM SALWANI = UNIKL MFI math engineering lecturer,
  13. Barisan lecturer MFI 2004 -2006 yg aku ingat - ingat lupa time ngaji tuk batch PART TIME.



AL FATIHAH UNTUK MEREKA:

  1. CIKGU HAJI ISNIN = cikgu kelas darjah 5
  2. TEACHER ROSMAN = cikgu bahasa inggeris darjah 3
  3. CIKGU ABU BAKAR = ckgu bahasa melayu darjah 5
  4. ENCIK ALI = welding and airframe instructor MNRI
  5. HAJI SOFRI = airframe instructor MNRI


* mak bapak aku penyebab aku pergi sekolah,tapi kamu semua penggerak ilmu dan pencarian ilmu dalam diri aku.ade jugak yg aku ingat - ingat lupa nama tapi aku ingat rupa...
ade yg tak bape nak baik,tapi ilmunya saja aku ambik.
selebihnya?!
Allah Taala yg mengadili pahala diaorg ikhlas mendidik aku masa tu...
Apepun jadi pada korang - korang semua yg masih hidup tu:
MOGA ALLAH MEMBERKATI HIDUP KAMU SELALU!
insyaa Allah!

*tuk ain bebelog: Selamat Hari Guru
*tuk kak yati mak si amar : selamat hari guru jugak.






7 comments:

  1. cayalah ayu ingat nama cikgu sekolah dulu...apa2 pun selamat hari guru kat semua guru2 kat malaysia..

    ReplyDelete
  2. kuat gak ingatan ko yer..
    aku ingat² lupe...
    happy teachers day utk sume jugak!!!

    ReplyDelete
  3. selamat hari guru.. sedih kann bila ada cikgu yg kita sayang dah bertemu Ilahi

    ReplyDelete
  4. ramai ko ingat nama2 cikgu ko kan..
    aku ada gark ingat...ada gark dpt contact balik cikgu2 aku thru fb..dan ramai gark yg aku tak sengaja lupa and tak dpt nak cari balik

    ye betul..
    ibu bapa kita yg hantar kita ke sekolah..
    tp tanpa guru....mana mungkin kita boleh berjaya sekarang nie...walaupun tak seberapa berjaya ler if nak di bandingkan dgn org lain...yg penting kita jadi ORANG.

    ReplyDelete
  5. hahahahaha gelak terkekek-kekek

    dah agak dah mesti nam Cikgu Roslan naik jugak dalam entry nih muahahahahaha

    Cikgu Salleh cikgu kesayangan aku masa kat SK sg binjai tu, cikgu roslan tu di ayg syg aku ekekekekee

    ReplyDelete
  6. yatie chomeyl:
    ahahha!!
    aku thu ko mesti gelak tahap gaban.
    cikgu salleh?!
    ade lagi la..
    dah jadi cikgu otai kat sekolah menengah meru.
    n makin chubby!
    ahahahhaha
    cikgu roslan aku tak thu ape cerita!!
    kah kah kah!

    ReplyDelete
  7. byk kenangan terukir bila teringat cikgu2 yg pernah mengajar kita dahulu

    ReplyDelete

komen jer...

Para Sarip and Saripah Janjang