Nasi Lemak Kedai Mak Limah Memang Power | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Dec 2, 2021

Nasi Lemak Kedai Mak Limah Memang Power

throwback hari jumaat lepas rasanya.
sempat makan nasi lemak dekat kedai mak limah sebelum masuk kerja.
belakang petronas sg tua.
kedai simple je.
tapi menu boleh tahan.
kalau ada untung, lontong dah siap awal - awal.
ramai je orang makan or tapau kat sini.
bergantunglah.
meja tu susah sikit nak dapat kalau waktu puncak.
so, pandai - pandailah.
oh ye.
kedai ni buka pagi n petang je. 
malam tak buka sebab menu kedai memang untuk sarapan pagi dan makan tengahari.
nasi ayam pun boleh tahan sedap.



 

7 comments:

Puan Hazel said...

Tak memasal craving nasi lemak mak limah ni :p
Esoklah ajak big boss hunting sini...

mummy_ayu said...

aku pun makan nasi lemak pagi ni, tapau je..

NA said...

Dahulu duduk di Taman Nasa.
Rindunya di sana.

Sidratul Muntaha said...

ina
haaa.
pergi jangan tak pergi
roti canai dia pun sedap

Sidratul Muntaha said...

mummy_ayu
nasi lemak memang sedap dimakan hari - hari.
kalau gemuk nanes ramai2 tepi katil

Sidratul Muntaha said...

Na
Taman Nasa tu kat mana ye?

Azhafizah MN said...

Nampak sedap nasi lemak tu. Ada ayam goreng dan bermacam sambal. Kedai ramai orang datang dah tentu sedap kan. Sedapnya kalau dapat makan pagi lontong.

Para Sarip and Saripah Janjang