Alhamdulillah. Jadul Bermalam dah keluar. Yak Yak Eaa. Tasaba Nak Amik Abg Long!! | Iceboxrivet

GI JOE and GI JANE

GI JOE and GI JANE

Para Janjang

Home Kitchen Bakery

Dec 6, 2021

Alhamdulillah. Jadul Bermalam dah keluar. Yak Yak Eaa. Tasaba Nak Amik Abg Long!!


salam semua.
berbunga - bunga bila baca announcement ni.
tasaba aikh nak amik anak bujang nak sorang ni.
genap 35 hari pada tarih 10hb tu dia duduk serama.
halah halah.
yelah. macam batakkan?!
orang lain pun anak duduk serama juga,eh tiber.





ha... ni masa beliau darjah 5.
mek ara lagi tasaba nak tengok abang long dia.
dia kata tasaba nak tengok abang long glow up.
heh!


 

3 comments:

Ammi said...

patutnya Disember kot instead of November. Ammi sampai gi tengok kalendar nak pastikan kita mmg kat bulan Disember sbb pagi tadi dok keluarkan surat semua dah date December hahahahha

Sidratul Muntaha said...

haah. salah tu.
dah betulkan semula
kikkki
biasalah.

Azhafizah MN said...

Seronok menunggu anak balik asrama. Siapa je yang tak teruja bila anak balik kan. Semoga Allah permudahkan segala urusan nanti. Aaminnn...

Para Sarip and Saripah Janjang